a slight return home

Jag överlevde bikram idag. Det var lite kämpigt, men jag gjorde det. Ska dit imorgon bitti igen. Det fick bli gulaschsoppa med creme fraiche till middag, och mycket vatten såklart. Annars torkar man ut. Som en torkad frukt. Jag och mina torra skämt (haha). Helt plötsligt känns det som att det blev mycket i mitt liv igen, men det är väl så det ska vara. Mer bilder, HOJ.



Den 18 augusti, då jag förberedde mig inför min första jobbintervju. Det gick ju bra i alla fall. Jeans från Levi's, svart klänning från Indiska och Englands Skank-tröja.



Sista kvällen på Malmöfestivalen. Pepp i parken! Veronica, jag, England och Milla. Tights från Indiska, t-shirt från Monkï, hoodie från H&M och vit bandana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0