kkkampain

Promoe är nog något av det bästa Sverige har just nu. Texterna är underbara. Jag blir så lycklig.

Det blev som sagt filmkväll här igår. Det brukar bli så. Vi kollade på "Push" som är grymt bra. Vi vill också ha superkrafter. Kneggan somnade i soffan. Han var en trött påg. Jag fick köra honom hem. Milla sov hos mig. Imorgon bitti åker hon och Kneggan till utanför Båstad och oljar hus. De kommer hem på fredag igen, men jag kommer sakna dem ändå.

Sov länge idag igen. Körde hem Milla. Ringde till Kneggan och tvingade hem honom till mig. Han hjälpte mig att sätta upp min nya, fina lampa och så bar vi ner den gamla hyllan. Nu har jag satt ut den på blocket också. Mamma och jag lagade thailändsk gryta till middag (nomnom). Suss kom förbi en liten stund och beundrade mitt rum. Nu har jag skrivit klart mitt cv och sökt det nuvarande drömjobbet. Nu är det bara att hoppas på det bästa, för jag vill verkligen ha det. Mer än något annat i världen just nu. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: anna

det blir malmhagen från nacken och neråt på ryggraden :)

2009-08-05 @ 00:00:29
URL: http://malmhagen.blogg.se/
Postat av: jessica

sötnosen! jag åker iväg den 10 augusti och kommer inte hem förrän den 1 september :(

2009-08-05 @ 00:30:30
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0