little lies

Internet har inte varit min bästa kompis under dagen, därav den sena uppdateringen.

Invigningen av mormors konstateljé var lyckad. God mat och dryck, men det bästa var nog att en av gästerna var uppvuxen i Vinslöv. Hans fru påpekade dock att somliga människor borde lära sig hur man beter sig i sociala sammanhang. Hon syftade självklart på mig och Milla och vår lycka över Vinslöv.

Vid tolvslaget var vi tillbaka i Malmö. Tog bussen ut till B-flow för att festa hos Rodde. Det var väl helt okej. Ibland gör man dumma saker som ändå är rätt bra. Jag känner mig lite mer medveten nu.

Idag var tanken att jag skulle skriva mitt CV och ansöka om ett jobb som jag väldigt gärna vill ha, men det gick ju inte eftersom internet inte var min bästa kompis. Istället körde jag och hämtade William. Vi stack till Kush där jag pratade med Alexis. Jag ska ju jobba på Kush när han har semester. Därefter stack jag till Meloa och köpte födelsedagspresent till Petra. Sedan fyndade jag en jättefin kjol på Gina Tricot (en affär som jag helst inte handlar på). Till sist tog vi en fika på Espresso House (ett fik jag helst inte fikar på). Körde hem till William, hämtade hans badkläder, körde och hämtade Milla, körde hem till mig, hämtade mina badkläder, körde till Sibbarp för att bada. Sedan körde jag hem alla, inklusive Anna och Rodde som vi hittade på vägen.

Nu har jag ätit middag och gjort mig iordning. Klockan 20oo ska jag befinna mig hos Petra för att fira hennes 20-årsdag. Jag känner peppen! Ska bara fixa iordning hennes presenter och sedan är jag redo att dra.



Jag och Milla i mormors konstateljé. Klänningen är från Rules by Mary, skorna är från Tamaris, skjortan från Monkï, koftan har jag lånat av Suss.



Today! Jeans från Levi's, linne från Gina Tricot (mhm), väst från Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0