ibland känns det som att jag är född några årtal försent

Ingenting går upp emot känslan jag har i min kropp när jag sitter och lyssnar på vackra män såsom Harry Belafonte och Frank Sinatra. Jag hade gett vad som helst för att ha levt under deras tid.

Som tur är så känns det bra att jag har pratat med William och han är på nordisk mark. Förhoppningsvis blir det en fika på Barista ikväll. Det hade varit fint. Annars har jag mest hängt med Suss idag.

Har även kommit fram till att det finns en tradition jag har som jag aldrig kommer ge upp. Jag skiter i om en julkalender inte är en höjdare, jag älskar det ändå. Dock tycker jag faktiskt om den som de visar i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0