julafton 2

Nu har Anna också varit här och firat jul med mig.
Det glädjer mig att hon och hennes pojkvän Rodde har hittat en lägenhet nu.
Det glädjer mig även att vi tre och förhoppningsvis några fler ska dra till Full Moon Festival i Tyskland i sommar och dansa loss.
I vilket fall som helst, jag gav henne lite saker som jag tror kommer passa superbra i deras nya lya. En jättefin lykta i flera olika färger som man kan hänga i typ taket, en guldig sak med Buddha på som man kan sätta rökelse i och vaniljrökelse till det.
Anna gav mig en jättevacker Ganesha. Jag är lite kär i den. Okej, mycket kär. Jag tror nästan att Ganesha får äran att vara min första tatuering inom en förhoppningsvis snar framtid. Jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en fin julafton hemma hos dig! Du är en fin vän du! <3<3

2009-12-22 @ 12:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0