julfirande med mamma och familjen


Fina julklappar från mormor och morfar. Trisslotter, ett halsband som min mormor har gjort och vinster från Miljonlotteriet. Förklaring: När min mormor och morfar är i Spanien så skrapar jag deras lotter från Miljonlotteriet och tanken var att jag skulle få alla pengar vi vann. Dock så får man inte pengar utan man väljer vinster från deras katalog. Dock var den bästa julklappen från mormor och morfar en helt annan grej. Om jag flyttar till Stockholm så bidrar de med 1500 kr till hyran de tre första månaderna.


Svarta leggings från mormor och Michael Jacksons självbiografi från mamma.


Fina bikramsaker från mamma. En vattenflaska och en handduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0