rödvin, pepp musik och framtida tankar

Ja, här sitter jag och dricker mitt rödvin. Lyssnar på en oerhört pepp playlist. Jag vill bara ut och dansa i dimman. Det får nog vänta till på lördag. Imorgon ska vi ses hela gänget på Barista klockan 13.00, för en reunion med vår kära vän William som nu är hemma från Barcelona där han pluggar till flygvärdinna (herregud, vad jag har saknat honom). Senare ska jag möta upp med min pappa på hans jobb. Därifrån tar vi en buss hem till hans frus syster Anna där det är julmiddag. Natten ska jag tillbringa hemma hos pappa och familjen i Klagshamn för första gången sedan i juni. Julafton hos pappa. På juldagen tar jag tåget till Kristianstad där mamma, mormor och morfar hämtar mig och så kör vi hem till dem i Åhus och firar jul. På lördagen åker vi hem till Malmö igen och då måste jag verkligen ut och dansa. Annars dör jag lite inombords.

Det nya året tänker jag inviga med en liten resa runt Sverige. Känner verkligen att jag måste åka och hälsa på mina vänner runt om i vårt avlånga land. Jag saknar dem så. Så:

Den 1 januari åker jag till Stockholm där jag ska hälsa på i kollektivet som jag förhoppningsvis får flytta in i.
Den 3 januari åker jag vidare till Uppsala för att hälsa på min kära vän Malin.
Den 5 januari åker jag ner till Alingsås för att chilla hos England.

Sedan vet jag inte riktigt. Ska se om det blir ett stopp i Jönköping och Mönsterås också. Det hade varit trevligt. Annars åker jag hem till Malmö igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0