sliten

Ja, jag känner mig lite sliten och lite småsjuk, men det tänker jag ignorera. För ikväll är det Adrian Lux, Name The Pet och Tutankamon på Debaser. Det är peppen. Och att jag dessutom ska sälja merchandise till Name The Pet gör det hela ännu bättre. Jag gillar det!

Var uppe typ hela natten och fixade och donade i min garderob. Älskar att det är färgkoordinerat nu. Det kommer inte hålla länge.

Nu ska jag äta frukost, kolla lite på scrubs, duscha, klä på mig, sminka mig, ta en massa vitaminer, lyssna och kolla på julkalendern, fixa och dona, kanske dricka en cider. Sedan är det nog dags att dra sig in mot stan. Har inte riktigt löst problemet hur jag kommer hem ikväll, men det löser sig. Det gör det alltid.

Kommentarer
Postat av: m

vafan. alla tre coola band! vill nog ta livet av mig, lite.

2009-12-10 @ 10:56:48
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0