dansen på sunnanö

Vad vore Sverige utan Cornelis Vreeswijk? Egentligen? En underbar man, det dära!

Planerna har ändrats. Det blir ingen bikram för mig idag. Mår inte på topp och eftersom jag ska till Stockholm i helgen i och med nya jobbet, så vill jag inte gärna bli dödssjuk nu. Det vore rätt illa. Så nu ska jag vara hemma och kurera mig och ringa en massa viktiga samtal. Drar dock iväg till Apoteket en sväng och inhandlar Ipren och då kan man ju lika gärna tanka bilen på vägen också. Och kanske köpa en rolig tidning. Och cigaretter. Jag har inte rökt sedan i lördags. Good girl.

Nä, nu ska jag smörja in mig med min bodylotion som doftar vanilj, dricka upp mitt kaffe, ta mina vitaminer, klä på mig, fixa mig och ringa Suss.

PUSS.



Miranda och jag på Malmöfestivalen för längesedan. Vi förfestade på hennes balkong. Det var tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0