they do, they don't

Jag har en riktig mysdag. Jag vill bara mysa. Jag bara myser. Fast det är inte lika mysigt att mysa ensam som att mysa med någon man tycker om.

Jag har precis vunnit 160 kr. Eller ja, morfar och hans miljonlotteri. Ska skicka ett mail och berätta det för honom nu. Då kanske han blir lite glad. Det hade jag blivit. Jag äger inga pengar alls just nu.

Det är smått jobbigt att rastlösheten kickar in nu. Snart har jag inte varit utanför lägenheten på två dygn. Det är rätt sorgligt.

Jag har tittat på Sex & the City-filmen. Jag tycker om den. Det kvittar vad alla andra säger. Och jag gråter varje gång. Allt är så fint och sorgligt och underbart och jobbigt.

What to do?



William & jag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: sara

såg sex and the city filmen på biopremiären, jag grät jag också, men ingen annan tycktes göra det. den är bra, väldigt bra!

2009-10-01 @ 01:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0