deep & wild

(AQUATICA)

Så, idag jobbade jag från 9.00-13.00 på Sockertoppen, och från 13.00-17.00 på Korttids & Fritids. Jag åt något så nyttigt som pizza till lunch. Den hette Margareta. En försvenskad version av det riktiga namnet kan man väl säga. Eller så var den helt enkelt döpt efter min gammelmoster.

Efter jobbet skulle jag och mamma mötas på Ica Maxi för en efterlängtad shoppingtur. Jag dök såklart upp först och gick bananas på fruktavdelningen. HAHA. Har nu lagat och ätit middag (pasta pesto) och nu sitter jag här och filosoferar över livet som vanligt.

Imorgon är det fredag och det tycker jag är helt fantastiskt. Med risk för att låta som om det vore min första fylla, så måste jag säga att det hade varit gött att bli riktigt askalas imorgon. Dansa och djupa konversationer om ingenting. Det är fint tycker jag. Men först blir det att jobba i några timmar och sedan middag med Nanne och Suss.



Kan det ha varit Simon som tog denna tjusiga bild på mig på Elevrådskongressen?
Såhär ser jag i alla fall ut när jag diskuterar.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0