my lover will go

(ANE BRUN)

Fotbollsmatchen i måndags var mycket roligare än vad jag förväntade mig. Så rolig att jag och pappa köpte varsin halsduk och har planer på att tillsammans med mina guldskor ta MFF till SM-guldet. Träffade dessutom på min gamla dagisfröken och min fina vän FJ. Fast de var inte där tillsammans. Det hade i och för sig varit en rolig syn.

Tisdag: Jobbade 9.00-14.00 på Sockertoppen. Efteråt hämtade jag Nanne. Vi åkte till Burlöv Center för att handla allt sådant som inte är särskilt bra för en. Klockan 18.00 var det yoga i Cristiaanas nya studio, det vill säga hemma hos henne. Vilken fantastisk energi hos hela gruppen och hos mig själv. Jag vet inte om det var lokalen, att Nanne var med eller att det helt enkelt var en fin dag. Det var nog en fin blandning.

Onsdag: Steg upp omänskligt tidigt för att köra mamma och Elizabeth till Kastrup (nu springer de fina kvinnorna runt i New York och här sitter jag). Jobbade sedan 8.00-13.00 på Sockertoppen och 13.00-17.00 på Korttids & Fritids.

Idag är det torsdag. Jag har jobbat 9.00-14.00 på Sockertoppen. Nu sitter jag här och ugglar. Väntar på en massa vänner (anna, fj, linuxx, lito, nanne, rodde) som borde dyka upp inom en snar framtid. Hur lyckades jag med detta? Jag är ju glad över att vara ensam för en gångs skull. Det är så avslappnande. Well, sällskap är alltid trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0