periscope

(ANDROMEDA)

Jimmys 19-årsfest i fredags blev rätt fin trots allt. Har man fina vänner så brukar det mesta bli rätt fint faktiskt. Ralle var snäll och körde oss hem efter att vi köpt på oss finfin fyllemat. Höll mig dock vaken rätt länge.

På lördagen gjorde Nanne pannkakor till mig och Lito. Klockan 16.00-21.30 jobbade jag. Efter jobbet hämtade jag upp Nanne och så åkte vi hem till mig och tittade på världens bästa film "Svart katt, vit katt". Vi skrattar fortfarande. Vi älskar musiken. Vi älskar den. Den är bäst.

Igår, söndag, gjorde mamma pannkakor till mig och Nanne (ja, vi gillar pannkakor). Vi bestämde oss för att njuta av den underbara solen så framåt eftermiddagen drog vi till parken där vi hängde med fina vänner, hade bra diskussioner, drack kaffe, åt falafel och lyssnade på dålig radio.

Idag är jag trött. Det måste jag erkänna. Jag har jobbat 8.00-14.00. Strax ska jag och pappa iväg för att se Malmö FF - Djurgården. Det kan bli spännande, men mest av allt ska det bli fint att hänga med pappa. När jag kommer hem så blir det nog sängen direkt. Jag är helt slut, men nu måste jag peppa till mig. HEJA HEJA.



Såhär snygg var jag på Jimmys fest i fredags.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0