the legend of the black shawarma

(INFECTED MUSHROOM)

Idag har jag jobbat. På tisdag är det lön. Det tycker vi om. Om man bortser från alla utgifter jag har de två kommande månaderna. But it is all worth it. Totally.

Nu börjar festen kan man väl säga. Jag hämtade Nanne efter jobb. Vi åkte till världens coolaste place, Limhamn C, där vi sprang runt och gjorde en massa ärenden på Malmborgs, Systembolaget, Hemmakväll och Kronans Droghandel. Nu är vi hemma hos mig och börjar göra oss så vackra som det bara går. Snart kommer Suss hit också. Då ska vi dricka vin, spela sällskapsspel och äta middag. Ikväll ska vi fira Jimmy. Det blir fint. Hoppas på en kväll som vi aldrig glömmer. Då brukar det bli bra.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0