billy's walk

Idag börjar Malmöfestivalen.
Vissa Malmöbor ser det som ett störningsmoment mot vår vackra stad.
Jag ser bara möjligheterna.
Visst, jag kan hålla med om att det är irriterande när alla svennemorsorna och bönderna (fördomar, fördomar, fördomar) kommer in till stan för att lyssna på dansband, men är det inte rätt fint ändå?
Att alla människor samlas i Sveriges vackraste stad för att lyssna på bra musik, dricka gott, äta gott och träffa folk?
Det tycker jag.
Idag hittar ni mig framför Siw Malmkvist, The Sonnets, Jenny Bohman & Brian Kramer, Nina Ramsby, Vit Päls, Ale Möller & Bohuslän Big Band, Anna Bergendahl, Efterklang, Behrang Miri och Pascal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0