fredag 13 augusti 2010

Morgonen började med frukost och en fin förklaring av hur förbundsstyrelsen har förändrat sitt arbete från att direkt verkställa till att tänka långsiktigt, strategiskt och organisatoriskt.
Vid halv tio satte sig jag, Valon och Therese i bilen för att köra in till Katrineholm. Dock fick Valon köra för han vågar inte åka med mig. Vid 10 hämtade vi upp Stina och stack sedan för att handla mat. Jag köpte cigaretter för 830 kr till organisationens alla rökare. Vid 11 hämtade vi upp Jenny och körde sedan tillbaka till campet.
Väl framme satte valberedningen igång att jobba. Vi har hunnit snacka med en hel del kandidater under dagen och det känns helt fantastiskt. Alla är så himla bra!
Under eftermiddagen har jag även varit nere vid sjön och badat med Andreas. Dessutom tog jag en mysig promenad med Tebe för lite kompisprat.
Klockan nio var det som vanligt kvällssamling. Vi kollade på lite bilder och en film från dagarna. Vi hade även en diskussion kring kommunikationen mellan de olika arbetsgrupperna och blev introducerade till Google Wave.
Senare på kvällen var det äntligen dags för Maffia som jag längtat efter i två år. Jag har aldrig klarat mig så länge som jag gjorde nu. Jag och Sebastian blev mördade med varsin falukorv nerkörd i halse och sedan var det bara Hampus, Ranuka och Valmire kvar. Jag var revizor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0