lie lie die

Vilken fantastisk måndag jag hade igår!
Efter att ha jobbat 12-16 så körde jag till mammas jobb för att byta fordon för dagen, det vill säga, jag tog hennes cykel och hon tog min bil.
Cyklade bort till Barista där jag mötte upp med Cizzy, Jimmy, Lin, Milla och William.
Jag åt en caesar's salad och drack kaffe medan vi spelade gris.
Medan de andra tog bilen promenerade jag och Lin ner till Posthusplatsen där vi mötte upp med några fler fina människor.
Det var dags för Kapten Röd och vi dansade som galningar!
Jag fick även en kram av mannen i fråga, ett fotografi på oss två och så signade han min ryggsäck.
GLAD TJEJ 91.
Hann med en flaska vin i Heineken Loungen innan det var dags för Helt Off.
Ännu en fantastisk spelning och vi dansade som galningar!
Efteråt käkade jag och Mimmi kebab och pommes innan vi begav oss hem till mig för att spela M.I.G.
Idag blir nog också en fin dag.

peter von poehl & blåsmusikanter, johnossi, sista sekunden, anna pauline quartet feat. sofi hellborg, against me!, band of horses, health


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0