lördag 14 augusti 2010

Även idag har jag och min kära valberedning hunnit prata med en hel del människor. Det första snacket var vid nio på morgonen och det sista vid två på natten.
Däremellan har vi hunnit med en tur in till Katrineholm där vi sa hejdå till Therese, handlade lite mat och käkade på McDonalds. Vi har även varit nere vid sjön och badat. Idag körde vi en ny bomben-tävling, men hade även grenar i svandyk och 360 grader.
"Det sägs att när man gjort någonting tre gånger så är det en tradition."
Idag var det tredje gången som förbundsstyrelsen har styrt upp en fin middag på sommarveckan. Årets tema var "HEJ OCH VÄLKOMNA TILL FLIGHT 2010, MOT EN BÄTTRE OCH MER DEMOKRATISK SKOLA". Alla var finklädda och det bjöds på trerättersmiddag.
Idag hann vi även med två omgångar Orangino och jag fick höra att jag är glupsk och sexfixerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0