milk & honey

Så, jag blev lite frånvarande där ett tag, men det är tjill.
Nu är jag här igen i alla fall.
I torsdags drog jag in till festivalen för att hänga med lite fint folk som vanligt.
Eftersom jag betalat hela Mimmis liv i fyra dagar var det nu min tur att bli bjuden på diverse godsaker.
Hon söp mig under bordet på oerhört kort tid.
Vi spelade gris i öltältet medan vi lyssnade på Oskar Linnros.
Vi dansade loss till Chords.
Därefter promenerade jag hela vägen hem tillsammans med den finaste.
När vi vaknade igår morse blev det bruschetta till frukost och sedan cyklade vi in till stan och skjildes åt.
Jag mötte upp med Christoffer och William.
Vi fortsatte till Barista och spelade gris med lite annat fint folk.
Därefter blev det systemet för att fixa kvällens godsaker.
Sedan hem till William för att spela kort och käka pizza med hans föräldrar.
Till sist var det dags för sista festivalkvällen.
Vi förfestade i parken och lekte lite löjliga lekar.
23.00 var det dags att röja till Teddybears och det var lätt det bästa på hela veckan.
Efteråt blev det langos, James Yuill, dans och gin sours med Leva.
Sedan cyklade jag hem tillsammans med den där fina igen.
Pancakes for breakfast.
Idag ska min lillasyster sova över hos mig.
PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0