monday morning

Fast nu är det ju faktiskt kväll och det är jag fullt medveten om.
Dessutom så känns det som att mitt liv bara lever sig självt just nu.
Jag bara hänger efter i ett släptåg och vet inte riktigt vad som händer.
Sammanfattning av vad jag hunnit med den senaste veckan:
mensvärk, handlat mat, hängt med Anna & Rodde som gav mig en fin magväska från Fullmoon Festival, jobbat 5/8 dagar, fikat med Frida, köpt världens finaste jeansklänning, haft sleepover med Nanne, träffat hennes snubbe i nyktert tillstånd, ätit scones och druckit te med Ida & Nanne, varit hundvakt åt Melwin, varit på fest på landet och blivit alldeles för full för mitt eget bästa med Nanne & Suss, varit sjukt bakfull, ätit middag hos min kära far, hängt på Möllan med Julia & Scotte, sovit hos Lito, haft sleepover med Frugan & Milla, gråtit mig till sömns, varit på museum, hängt på Barista, fixat födelsedagspresenter, varit på lägenhetsvisning och börjat packa.
Ja, för på onsdag åker jag till Katrineholm.
Nu är det dock måndag och jag lider av måndagsångest och stress och oro inför framtiden.
Som många andra 19-åringar kanske?
Dessutom så hjälper det inte så jävla mycket att vara något i stil med olyckligt kär.
Snälla, bli onsdag.
Nu.
PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0