my true nerd story, part two

Vad är det bästa med Sveriges elevråd - SVEA?


Det bästa med Sveriges elevråd – SVEA är känslan av att vara en del av någonting större. Att du som elev känner att skolan inte bara har med lektioner och prov att göra. Du har möjligheten att vara med i någonting stort, någonting som sträcker sig över hela landet. När jag satt i projektledargruppen kände jag mig bara så jävla stolt över mig själv och gruppen när vi hade genomfört två helt fantastiska nationella träffar. Beviset kom samma kväll som vi hade haft banketten på Elevrådskongressen och discot pågick för fullt inne i skolan. Tobias Jobring kommer fram till mig och säger att det var det bästa discot någonsin och det kändes så jävla gött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0