onsdag 11 augusti 2010

Klockan 9.15 i morse satt jag på tåget på väg mot SOMMARVECKAN med Sveriges elevråd - SVEA. Åh, vad jag har längtat och vilken härlig dag vi har haft trots den hemska förkylningen som bröt ut igår. Jag älskar verkligen denna organisationen och dessa människorna. Väl framme här i Katrineholm, lekte vi samuraj och väntade på maten. Allt är vegetariskt såklart. Spaghetti och "kött"färssås till lunch. Efter lunchen var det gruppdynamik som gällde med lekar som speeddejting, sortera på stolar, knuten och telefaxen. Därefter satte vi upp kulturmål för veckan. Till middag blev det pizza. På kvällen skulle alla grupper presentera sig. Vi i valberedningen var sjukt ambitiösa och skrev en låt. Annars har vi mest hängt, snackat, masserat och käkat snask. Nu ska vi nanna och jag tänker bli frisk.
FIRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0