överdos

Ångesten deluxe idag, men det är väl så det är.
Hade en jättefin kväll på festivalen med Rebecca och William igår.
Vi sprang mest runt och lyssnade inte på så mycket musik egentligen.
Åt världens godaste pizza hemma hos William med hans föräldrar, drack en massa cider, kollade på snygga män i våtdräkter, festade med pappa och hans gamla arbetskamrater, skrattade en del, grät en del, kanske skulle cyklat hem i mörkret istället.
Idag tog jag ett dopp i havet för att vakna till liv.
Det gjorde jag.
Nu ska jag strax in till festivalen med min kära mor och peppa upp henne litegrann.
Ikväll ska jag hänga med Mimmi och fira hennes födelsedag.
Idag blir det nog en del musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0