rottweilerpark

Hade jag varit en fullblodad tonåring så hade jag sovit till klockan 12 idag då min väckarklocka faktiskt ringde. Så är inte fallet så jag var vaken några timmar innan dess. Tur var väl det eftersom chefen ringde in mig tidigare. Jobbade alltså 13-21.30 idag. Det var en lång dag. Imorgon är jag dock ledig. Ännu en gång, hade jag varit en fullblodad tonåring hade jag varit ute och druckit alkohol just nu. Dessvärre är mitt liv inte så himla spännande längre. Jag sitter mest och filosoferar och hoppas på att du ska ringa så att jag åtminstone får höra att du mår bra. Nej. Det gör du inte. Så nu tänker jag sitta här vid min dator och nörda mig tills jag somnar över tangentbordet. Det är en bra idé. Eller?

Kommentarer
Postat av: LIN

Ibland är det en bra idé faktiskt. know the feeling.

bajs :(

2010-08-19 @ 11:49:09
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0