torsdag 12 augusti 2010

Åh, vad skönt det var att sova. Fred väckte mig genom att typ smeka mina ögonbryn. Han ville gå och bada i sjön, men jag ville sova en liten stund till. Så det gjorde jag.
Efter frukosten var det dags att börja jobba. Under det kommande året ska vi skapa ett helt nytt principprogram för organisationen och jag har en helt fantastisk känsla i magen. Vi har fått komma på personliga berättelser som har med Sveriges elevråd - SVEA och elevrådet att göra, som ska hjälpa oss i jakten på vad vi har för värdegrund. Imorgon ska jag filma två av mina. De andra fyra har jag skrivit ner. Jag blev helt tårögd av att höra de andras berättelser. Jag älskar verkligen att vara här och nörda loss tillsammans med mina nördiga vänner.
Framåt eftermiddagen satte jag och min kära valberedning igång på riktigt. Vi körde förväntningar & farhågor, kollade vad vi snackade om på förra mötet, pratade om hur vi vill jobba under sommarveckan, åt jordnötsringar och var allmänt effektiva. Vi vill prata med så många som möjligt nu under sommarveckan angående kandidatur och idag hann vi med en hel del.
Jag har även varit på en liten roadtrip här på landsbygden för att köpa cigg till hela världen. Dock var allting stängt, men jag såg en räv.
God lunch, god middag.
Efter kvällsmys och reflekterande över dagen drog vi alla ner till sjön och badade för andra gången idag. Tidigare idag hade vi bomben-tävling.
Nu har jag precis spelat Hello Kitty-memory och förlorat, så nu ska jag nanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0