jag tror på människan

Jag börjar denna inte fullt så snöiga måndagsmorgon med ett bekännande:
Här sitter jag och lyssnar på Tommy Nilsson, skäms litegrann, men det är okej, för det har Nanne sagt, för han har trots allt en fin röst och det är det viktiga, eller?
December är ändå en bra månad när det kommer till effektivitet.
Som den lilla skitungen jag är stiger jag fortfarande upp för att lyssna och titta på julkalender.
Det är tidigt.
Så nu har jag varit vaken i flera timmar, men egentligen inte hunnit med så mycket mer än att andas.
Jag är livrädd för att stressa upp mig själv, för trots mammas argument om någon slags mild vinterkräksjuka så tror jag fortfarande att de senaste dagarna har varit stress- och panikrelaterade.
Så idag ska jag bara andas och njuta, för jag har bestämt att det är en bra dag.
Min moster är ju faktiskt här och det gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: katarina

Kika gärna in på min fett blogg å lämna en positiv kommentar!

2010-12-06 @ 10:14:04
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Nanne

alltså Tommy Nilsson är bra. En duktig sångare, inget o skämmas för!

2010-12-06 @ 15:15:10
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0