la la la

Det blev en bra måndag, jag sa ju det.
En pratglad sådan från mitt håll.
Det blir så när man varit i ide i några dagar.
Åt lunch med Emma och Ida på Malmö Nation (heh), men det var god i alla fall.
Tur för dem att det var kyckling.
Irriterar mig på en nation som inte har ett vegetariskt alternativ?!
13.00 var det introduktionsmöte för den nya delkursen i internationell politik.
Där var jag, men självklart hade jag glömt bort att vi även skulle ha den första föreläsningen efter mötet.
Där var jag inte, för jag mötte upp med Mimmi och åkte hem till Malmö istället.
Vi mötte upp med mamma och gick och köpte min allra första egna dator till mig.
GOD JUL PÅ MIG OCH PUSS PÅ MAMMA.
Därefter gick jag och Mimmi vidare.
Fixade lite julklappar, fikade på Barista och till sist var det dags att se Harry Potter på bio.
Avslutade kvällen med en rejäl vurpa på isen.
Jag skrattar fortfarande åt den.
Idag blir också en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0