mördar-anders

Först och främst så är det nice att få ta del av andra människors playlists på Spotify, så har ni något fint, dela med er.
Annars så blev fredagen inte riktigt som jag tänkt mig.
Seminariet och vissa fina kursare gjorde mig på bättre humör.
Att jag dessutom tillbringade kvällen på Malmö Arena med pappa, Elton John och gin & tonic var ju inte heller helt fel.
Igår gick jag på mysig julmarknad och var allmänt kulturell med mamma och moster.
Fixade lite julklappar också.
Mötte upp med Leva.
Vi mötte upp med Mimmi och promenerade runt i stan.
Vi sa hejdå till Leva och gick till centralen för att möta upp med Fluff.
Hem till mig och göra oss fina.
In till stan för en helkväll.
Drinkar och middag på TGIF.
Vidare till Bastard där vi mötte upp med Nanne och drack mer drinkar.
Avslutade på Bob's med mer drinkar.
Idag har vi legat i soffan exakt hela dagen.
Det var fint.
Nu måste jag nog ta ett bad och rycka upp mig.
Fokus på skolan hela veckan.
Mimmi och jag igår när vi var så himla tjusiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0