amina

(BOMBAY DUB ORCHESTRA, sjukt bra mysmusik som FJ tipsade mig om, check it out)

Idag mår jag faktiskt riktigt bra. Känns verkligen som att jag är inne i en bra period i mitt liv. Jag går mest runt och är glad hela tiden. Trots att jag är arbetslös och pank.

Min dag började med ett första möte på Arbetsförnedringen. Det gav mig inte jättemycket, men nu måste jag välja en jobbcoach och jag förstår ingenting?

Efter mötet blev det kaffe och muffins på Element, med Lina och Linus (två av de fina människorna jag jobbade med på Alla Olika Alla Lika). Linus var nere på besök i Malmö, så man får ju passa på. Jag saknar verkligen att hänga med dem varje dag. Johanna också såklart.

På väg till nästa fika, med Danira på Espresso House, hann jag springa in på Carlings och lämna mitt cv. Träffade även på den andra Johanna och skickade med henne mitt cv till hennes jobb.

Nu är jag hemma. Ska laga middag idag. VUXENPOÄNG. Tycker dock att någon kan komma hit och kramas med mig?

PEACE & KRAM

Kommentarer
Postat av: tanjis

duktigt att laga mat nic!

2010-02-18 @ 17:50:26
URL: http://tanjainthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0