drop it like it's hot

Okej, jag erkänner, jag är kanske inte så jävla hot just nu. Kom precis ur duschen och sitter här med en turban på huvudet. Någonting som inte heller är särskilt hot just nu är vintern. Det är den i och för sig aldrig. Jag älskar vintern ändå. Den har sin charm. Det har alla årstider. Dock har jag mycket som jag förhoppningsvis kan se fram emot i sommar och därför kan man inte låta bli att känna lite längtan. För det första tar många av mina vänner studenten och jag tänker med glädje och alkohol välkomna dem till arbetslösheten. COME JOIN ME EVERYBODY. Jag ska definitivt till Rhodos och hälsa på min moster. Förhoppningsvis hänger Nanne och Suss med varsin vecka. Jag har blivit erbjuden att hänga med till Thailand och båtluffa i några veckor. Och om jag inte får åka till Ozora i Ungern så dör jag inombords. På riktigt. Pengar, tack.

Ikväll ska jag sova hemma hos Johanna. Hon bor ju i en etta med sin pojkvän på Värnhem, men han jobbar på en båt två veckor i taget, så jag ska hålla henne sällskap. Vi ska laga middag, dricka lite vin, kolla film och pyssla lite med smycken.

Annars så känner jag att jag måste komma igång med min dag nu. Vill gärna hinna med lite saker. Gärna städa och handla mat. Det kan behövas. Har ju gäster imorgon.

PEACE & KRAM

Kommentarer
Postat av: LIN

Men hur får du pengar till allt om u inte har jobb D:

Trodde att du jobbade på hmm vt inte vad det hette. Jämnställd nånting?

2010-02-04 @ 12:25:40
URL: http://shutuplisten.blogg.se/
Postat av: Anna

kolla vilken snygg väska! http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=106712951

2010-02-04 @ 13:59:00
Postat av: Frida

JA TACK till pengar :( fromvicfallstonyc.blogg.se - nadas blogg :)

2010-02-04 @ 15:56:52
URL: http://fridahedren.blogg.se/
Postat av: Catrin

åhå men turban är alltid hett på sitt eget lilla charmiga vis.



Ha det gott!

2010-02-05 @ 23:33:19
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0