tambourine

Jag är trött. Det är inte så konstigt. För varje natt som går blir det bara svårare och svårare att somna. Inatt kollade jag på L.A Gigolo, men det hjälpte in så jättemycket. Ashton var för snygg.

Tog bussen till stan för en gångs skull. Har nästan saknat att åka buss. 10.30 befann jag mig på Ungdomsmottagningen för att införskaffa nya p-piller. Därefter blev det en lång väntan på Arbetsförnedringen innan jag till slut fick prata med någon och registrera mig på riktigt. Nu är det bara att vänta på första kallelsen. Hann även med ett besök på Åhléns för att köpa rengöringsolja och ett besök på Indiska för att köpa nya ploppar till pannan. Sedan tog jag bussen hem igen.

Hämtade bilen. Körde till Limhamn. Mötte upp med Johanna som bjöd mig på lunch på Nama. Alltid mums med misosoppa och sushi. Hem till Johanna för kaffe, cigg och mys med Maggie (jag är så sugen på att skaffa en vovve). Vi har även satt igång planerandet av FRÖKEN2. Det ni!

Nu kom jag precis hem efter en promenad med Johanna och Maggie. 19.00 ikväll ska jag befinna mig på Möllan för att dricka öl med Joy och Lina. Fint!

Kommentarer
Postat av: jessica

jag ska också skriva in mig på arbetsförmedlingen snart :/

2010-02-01 @ 19:03:50
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: -L

Fin blogg :)

2010-02-01 @ 20:58:13
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello:) hur är det?:)

2010-02-02 @ 13:23:05
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0