wreckless love

(ALICIA KEYS, jag säger då det)

Idag har jag sovit länge. Det förtjänar jag. För jag är inte arbetslös längre!
"Intervjun" igår gick hur bra som helst. Så numera jobbar jag, tillsammans och tack vare min goda vän Nanne, på Korttids & Fritids i Arlöv!

Idag är planen en fika med min vän Lisa, som har flyttat till Malmö. Det beror sig på när hon vaknar of course. Annars ska jag glo film, dricka te och mysa med Suss. Måste även fixa och dona lite, som vanligt.

(Update: Lisa ringde precis. Hon är vaken och hänger på Entré.)

Två dagar kvar till KNASBAS!

Förresten, jag har en fantastisk vän vid namn Anna. Inte nog med att hon är en av de mest inspirerande, gladaste och vackraste människor jag har träffat i hela mitt liv. Hon är dessutom en fantastisk fotograf och konstnär. Check it out!



PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0