2010

Ett nytt år.
Nya tankar.
Nya människor.
Nya planer.
Nya drömmar.
Nya mål.
Nya löften.
Nytt allt.
Förhoppningsvis.

Nyårsafton var klockrent. God mat, fin efterrätt, fina människor, fint tolvslag, fint allt.
Dagen efter kanske inte var lika fin, men morgonen delade jag med en fin människa i vilket fall som helst.
13.14 satt jag på ett x2000-tåg mot huvudstaden, bakfull och drömmande.
Så den 1-3 januari tillbringade jag i kollektivet Hollywood på Stora Essingen i Stockholm. Har vi tur är jag välkommen att flytta in där inom en snar framtid. Det hade varit fint. Det var fina dagar i Hollywood i alla fall.
Igår satte jag mig på ett tåg mot Uppsala. Det är där jag befinner mig nu. Hemma hos min goda vän Malin. Det är mysigt. Det är mycket snö här. Jag gillar det.


Nyårsdans är fint. All dans är fint. Jag och Milla var fina i våra fina klänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0