augusti 2009



  • fikade på espresso house trots att det är emot mina principer
  • hängde på sibbarp
  • firade petras 20-årsdag
  • hängde på golden
  • jobbade på kush
  • åkte till göteborg för att hänga på way out west (fick min ryggsäck signad av timo räisänen och dead prez)
  • tog med mig england hem från göteborg
  • malmöfestivalen
  • var på min första jobbintervju någonsin (fick jobbet)
  • fick punka på cykeln
  • firade fridas 18-årsdag
  • promenerade runt i bokskogen
  • var på någon slags fashionfest
  • sjöng singstar hos veronica
  • hängde hemma hos suss och filmade en massa

Kommentarer
Postat av: m

varför är espresso house mot dina principer?

2010-01-10 @ 19:26:03
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0