brass monkey

BEASTIE BOYS
amazing

Så, igår var det lördag. Kvällen började med fest för Agrofunk. God mat, gott vin och dans till underbar soul och funkmusik. Efter några timmar drog jag vidare till Cutty Sark i Limhamn där Mackan och Stephanie hade gemensam födelsedagsfest. Det var trevligt. Lyckades tigga till mig en skjuts hem. Kändes inte så lyckat att gå hem.

Idag är det söndag och jag har inga planer på att gå ut mer. Jag har varit ute och skottat, med en sopborste. Nu ska jag bara mysa och äta tofugryta.

Imorgon är det februari vilket betyder att jag och Nanne nu har varit nästan-vegetarianer i en månad nu. Det känns bra, även om hela lägenheten luktade revbensspjäll när jag kom hem inatt och jag dog nästan av hunger.

Lite såhär ser min vecka ut i alla fall:

MÅNDAG
10.30 ska jag vara på Ungdomsmottagningen, så att jag kan få nya p-piller
Därefter ska jag direkt till Arbetsförnedringen och göra någonting med mitt liv
Tänkte dra förbi Meloa, mina kusiners affär och kolla om jag kan utnyttja mitt presentkort
Förhoppningsvis hittar jag en kär vän som vill hålla mig sällskap några timmar i stan
19.00 ska jag mötta Joy och Lina utanför Linas port, sedan ska vi gå och dricka öl på Tröls

TISDAG
Träna yoga hos Christiana klockan 17.30

ONSDAG
Träna bikramyoga 14.30
Käka middag hos pappa och familjen i Klagshamn

TORSDAG
Träna yinyoga 13.30

FREDAG
Ha tjejkväll/natt/morgon här hemma med mina bästa tjejkompisar Anna, Milla, Nanne och Suss. Vi satsar på tacos till middag och ett besök på Moderna Muséet innan dess.

LÖRDAG
Yoga hos Christiana klockan 11.00
Club Shiva med Anna och Rodde

SÖNDAG
Vilodagen?



Lite såhär såg det ut på Cutty Sark igårkväll. Har snott bilden från Stephanie tror jag bestämt. Eller Mackan. Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Yoga är underbart, älskar de passen :D

God natt!

2010-02-03 @ 22:06:42
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0