crime time

Aerospace är helt fantastiska. Anna och Rodde gör världens bästa Spotify-playlists. BANANAZ <3 Jag längtar till Ozora mer än någonsin. Vi ska bara leva livet på riktigt en vecka. Njuta av solen och underbar musik och vackra människor. Det kommer bli det bästa någonsin. Kan de släppa biljetterna, snälla, please?

Har haft en trevlig kväll med Kneggan och Milla. Jag bjöd på guacamole, vegansk tzatsiki, vegansk salsa, tortillachips, kött och kyckling. Till efterrätt blev det varsin glasstrut. Nu har jag kört hem Milla och Kneggan har som vanligt satt sig på sin cykel. Min plan nu är väl att kolla på det sista avsnittet av 'Välkomna nästan allihopa', läsa Elle och sedan nanna. Ska försöka ta mig till Arbetsförmedlingen i mänsklig tid imorgon. Förhoppningsvis blir det en lunch med Milla i stan då också.



Vi är så fantastiskt vackra, vi tre. Det är helt fantastiskt. Man vill inget annat än att bara krama oss. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0