crystal skull

Mastodon. Jag vet inte. Gillar ordet "crystal" i alla fall. Det är fint.

Bikramyogan idag var tuff, riktigt tuff. Det kändes som första gången. Jag mådde hur illa som helst. Funderar på om jag kanske inte ska äta så jävla mycket de dagarna jag tränar bikram, och istället dricka juice. Det blir man ju faktiskt mätt på. Färskpressad såklart. Så kan man satsa på en ordentlig måltid direkt efter träningen istället. Jag ger det ett nytt försök imorgon.

Planer. Någonting som ändras hela tiden i mitt liv. Efter bikramyogan skulle jag egentligen leka med Anna och Suss. Detta ändrades till att bara jag och Suss skulle till Pildammsparken och åka pulka. När jag väl kom hem till Suss mådde hon illa så vi tittade på teve och drack oboy istället.

NU ÄR DET SNART MAT. JAG ÄLSKAR MAT.

MATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMATMAT

csi miami

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0