disturbia

När man är förkyld är det lätt hänt att man bara sitter hemma och tycker synd om sig själv. Jag hatar att vara förkyld. Därför försöker jag lura kroppen att jag är frisk och gå ut och leva livet som vanligt istället. Satt hemma och tyckte synd om mig själv i några timmar idag. Var uttråkad och sminkade mig bara för att se lite mer mänsklig ut. Har nog aldrig varit så noggrann och finurlig när jag sminkat mig. Snygg blev jag. Tog på mig min snygga skjorta och min snygga kappa och begav mig till stan för att dricka kaffe på Barista med Jimmy, Luke och Milla.

Väl hemma igen åt jag och mamma upp resterna från tofugrytan vi gjorde häromdagen. Till efterrätt bakade jag en valnötskaka. Jag känner mig lite piggare nu, men är täppt som fan i näsan. Sucks.

Nu sitter jag i alla fall här och njuter av Intersys musik. Ska nog ta och kolla på ett avsnitt av 'Hemlös' och sedan försöka sova.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0