doctor jones

90-TALSMUSIKEN I MITT HJÄRTA. Suss och jag brukade ha nostalgikvällar förr i tiden. Då satt vi bara hemma och lyssnade på gammal musik i flera timmar. Det är något jag ska planera in på våran tjejkväll. "Doctor Jones" får mig dock mest att tänka på när jag och Suss var på Rhodos år 2008 och vi träffade en snubbe vid namn Jones. Folk sjöng den låten för honom rätt ofta. Stackars snubbe.

I vilket fall som helst. JAG ÄR VAKEN. Jag var uppe innan klockan nio. Dock har jag bestämt mig för att ställa in dagens planer (bikramyoga och Arbetsförnedringen) för att njuta av snöstormen som ramlar in idag. Jag är kär i snön. TACK. Detta måste ha varit ett glädjetecken. Glädjen är tillbaka. Nu ska jag mysa hela dagen.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0