mon slow

Ja, någonting gjorde jag med min dag i alla fall. Efter att ha suttit här hemma och degat ett antal timmar satte jag mig i bilen, lyssnade på Kent och körde till Nature för att köpa eteriska oljor. Ringde Suss när det var gjort. Åkte hem till henne och drack kaffe. Kvällen tillbringade vi på Ribban med Mackan, Max och Pärat där vi åkte skridskor. Väldigt nostalgiskt och väldigt roligt. Dock är jag snäppet bättre på att åka pulka.



I förra inlägget skrev jag ju om en gammal dagiskompis som hade hittat mig på Facebook. Jag plockade ju fram skolkatalogen och hittade snubben. Det är han i det krulliga håret. Viktor. Och snubben till vänster om honom är min goda vän Jimmy. Och tjejen till vänster om honom är Helena. Vi tränade friidrott tillsammans ett tag. Hon var alltid mycket bättre än mig. En gång vann jag dock över henne när vi tävlade i 400 meter. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv.



Detta är ju trots allt en blogg och jag har hört att i en blogg ska det finnas gott om bilder. Gärna dagens outfit. Spännande. Jag kan mycket väl tänka mig att ta löjliga posebilder (som den här ovanför) varje dag, men då är det för att jag i framtiden vill sitta och skratta åt mig själv. För nu tycker jag att jag är skitsnygg och att jag har världens skönaste klädstil. Man kan ju undra hur jag ser på saken om sisådär tio år. So, here you go. Dagens bild. Om det är intressant så vet jag inte varifrån strumpbyxorna kommer ifrån. Klänningen är från Indiska. Under klänningen gömmer sig ett par gråa jeansshorts från H&M. Kavajen har jag fyndat på Myrorna. Kepsmössan lever jag i. Likaså ringarna. Hejdå.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0