stardust

Anledningen till att jag inte har skrivit på hela helgen är faktiskt så enkel som att jag inte varit hemma och inte haft tid att sitta vid en dator.

I fredags passade jag min lillasyster hela dagen. Hon var förkyld, så vi var förkylda tillsammans. På kvällen sov jag hos Milla. Vi tittade på Let's Dance, åt mat från Greekway och hade det allmänt mysigt.

Igår lämnade Milla och jag Malmö tidigt på morgonen. Först åkte vi till hennes farmor i Tollarp. Där bjöds det på kaffe och kaka. Åkte även förbi hennes farfars grav och gjorde fint. Vi gick även in i den fina kyrkan och tände ljus. Sedan åkte vi vidare till min farmor och farfar i Ilstorps Kyrkby. Där bjöds det på lunch, kaffe och kaka. Vi tog även en promenad runt byn och gick även in i kyrkan där jag döptes. Sedan var det dags att köra tillbaka till Malmö. Det blev en liten minispontanfest hemma hos Milla med Kneggan och Sammy. Jag blev alldeles för full för mitt eget bästa. Jag, Kneggan och Sammy lyckades i alla fall promenera hela vägen hem till Kneggan när det var läggdags. Eller, jag snubblade mest hela vägen.

Idag känner jag mig helt enkelt som världens skabbigaste människa. Sitter här och lyssnar på Perfect Stranger och önskar att jag vore någon annanstans. Kommer inte göra något vettigt med mitt liv idag överhuvudtaget. Hejdå.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0