sunshine

Jag älskar vintern. Varje morgon när jag vaknar och tittar ut genom fönstret hoppas jag på mer snö. Jag älskar kylan. Jag känner mig som ett litet barn igen när jag springer omkring och försöker fånga snöflingorna med min tunga. Jag älskar hur snön gör världen helt tyst, ljus och magisk. Jag älskar allt detta lika mycket som jag älskar våren, sommaren och hösten. Det finns inget väder som kan få ner mig.

Dock måste jag erkänna att jag längtar till det riktiga solskenet nu. Det kommer bli ett vackert solskensår. I can feel it.

Nu ska jag sova. Är helt slutkörd. Tror jag. Någonting är det i alla fall. Imorgon ska jag tillbringa förmiddagen i min säng och eftermiddagen/kvällen med världens finaste Nannelito. Sleep tight!

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0