turbobreak

För det första så är Underbeat fantastiska.

För det andra så tror jag att mitt finger är allvarligt skadat. I helgen har jag och Milla dansat jive och quickstep och igår gick det lite vilt till. Gör det fortfarande ont om några dagar får det nog bli ett besök hos läkaren. Spännande.

Nu har jag precis ätit middag. För inte allt för länge sedan åt jag frukost. Komiskt.



I fredags passade jag Tova. Vi var förkylda tillsammans och bland annat kollade vi på "Monsters vs. Aliens".



Igår var jag och Milla bland annat hos min farmor och farfar i Ilstorps Kyrkby. Det var jättemycket snö och vi gillade det.



Igår kväll hade vi en spontan-mini-fest hos Milla för att fira att hon och Kneggan känt varandra i ett år nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0