father

(BACKFISH)

Det blev en mysig fika på Barista (ja, jag bor där) med Bella. Milla, Cizzy, William och Alex dök också upp. William har slutat röka, så han satt där och hetsåt godis, med både nikotintuggummi och nikotinplåster. I'm proud of you boy.

Nu ska jag sysselsätta mig själv här hemma i några timmar. Ska snart äta världens godaste mat (pasta pesto) med mamma och Kenny. Ikväll ska jag som sagt sova hos Nanne. Vi ska äta en massa gott såsom min cheesecake och kolla på HAJEN för den har jag aldrig sett minsann. Det blir mysigt. Imorgon är det jobb som gäller, 7-17.



En dag i maj skulle jag gå ut med matavfallet. Det gick inte så bra. Man kan faktiskt kalla det för väldigt mycket fail.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0