he ain't a friend, he's a brother

(BARR)
Låt oss försöka glömma våra sorger och njuta av solen och sommaren istället.
Idag tog jag en cykeltur med mamma och Kenny till stan. Införskaffade nya p-piller, ny handkräm och ny rökelse innan vi satte oss ner på bakgården på Coffeepoint på Möllan. Mums med smoothie och kladdkaka.
Väl hemma igen bytte jag fordon och körde för att hämta Anna. Hela Malmö kör som idioter och jag var nära på att krocka sisådär tre gånger. HAND PÅ HAKA RÖRELSE. När jag väl hade min fina Anna i bilen började vi flänga hit och dit.
  • till Hawk & Sparrows (som hade stängt)
  • tankade bilen (för en hundring)
  • till Lund för att reafynda på Shanti (kjol, bälte, bindhi, läderband, fotlänk, dreadspärla)
  • till Mimmi för att hämta posten och vattna blommor (men jag hade fel nycklar med mig)
  • till Nova Lund (som är sjukt överskattat)
Sedan droppade jag av Anna och körde hem till Suss och tjillade där ett tag.
Nu är jag hemma och äter snusklubba.
Imorgon är det jobb, 7-17.
PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0