highlights

(BACKYARD BABIES)

Så, nu har jag varit borta i några dagar och så blir det helt enkelt ibland.
I torsdags kväll tog jag och Nanne en fika på Barista och sedan tillbringade jag natten hos Lito.
I fredags fick jag en helt underbar shiatsumassage av Kenny. Efter lite lunch blev det en fika med Ida på Barista. Där satt vi och blev spontana. Vi bestämde oss för en kväll på Ribban. Så vi stack till systemet, köpte lite vin och tillbringade hela kvällen på stranden där vi blev lagom lulliga och badade och mös. Bella och William tittade också förbi.
I lördags var det trädgårdsfest hos min pappas frus syster Anna. Jag och Nanne drog dit med en massa vegetariskt att grilla och så drack vi lite vin och sådär. Innan vi åkte hem till Nanne blev det bad i Västra Hamnen.
I söndags jobbade jag från 7-17. På kvällen var det en massa alkohol, mat och bad hos mig med mamma, Kenny, Nanne och Lito.
Igår var det måndag och då körde jag och Lito till Åhus till min mormor och morfar. Vi åt en massa mat och glass, badade i havet och i jacuzzin och spelade minigolf.
Idag fortsatte vi helt enkelt på samma tema med mat, bad och glass innan vi körde hem till Malmö igen. Nu ska jag ha tråkigt resten av kvällen för imorgon är det jobb. Annars så är jag rätt glad för att jag ska börja plugga statsvetenskap till hösten.
Såhär snygga var jag och Nanne när vi hade åkt slänggungorna på Liseberg i juni.
PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0