hooked up

(Random tips får du här. Se BABYLONSJUKAN. Lyssna på soundtracket. Fantastiskt.)

Så det blev en väldigt fin svennedag med min vän Nanne.

Körde och hämtade henne i Arlöv.

Åkte vidare till IKEA och fick med mig en hel del saker såsom galgar, salladsskål, ljus, servetter, förvaringslådor, duschdraperi, kaffetermos, ram och vegetariska pizzaslices.
Vi åt även lunch där som bestod av typ broccolibiffar med typ vetekorn och rödbetsmousse, sallad och bröd till det och så cheesecake till efterrätt.
Så nu är jag mycket mätt.

Vi åkte vidare till centralen där vi hämtade tågbiljetter och sisådär.

Ut till Västra Hamnen för att handla b-vitaminer, bananer, partyskiva till bilen och sisådär.

Körde vidare till Lund och hem till min vän Mimmi.
Hon är i Norrbotten hela sommaren så jag hjälper henne med att vädra, vattna blommor och kolla posten.

Körde hem Nanne och nu är jag också hemma.
Ska baka en massa cheesecake nu och sedan ska jag väl hem till Lito och mysa med film.



Bild från i maj när jag var i Stockholm och fikade på Blå Lotus.

PEACE & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0