perish the thought

(BACKFISH)

Hallihallå och godmorgon.
Jag hade kunnat sova så mycket längre.
Frukost framför datorn bestämde jag mig för idag.
Det är inte ofta det händer, men ibland måste man helt enkelt byta plats och bryta mönster.
Det försöker jag göra varje dag.

Nu borde jag nog rappa på lite med juice och kaffe, så jag kan börja göra mig iordning.
Ska träffa finaste Bella idag.
Det var längesedan.

Ikväll ska jag sova hos Nanne, för första gången sedan vi lärde känna varandra.



Jag älskar denna bilden.
Den är från vårt första möte med valberedningen och vi kände oss illa tvungna att ta en gruppbild till hemsidan.
Dock kunde vi inte sluta skratta.
Till slut fick vi i alla fall en bild (inte denna då) där Sebba och Andreas såg sjukt tuffa och manliga ut och jag såg bara allmänt rädd ut.
Snart ses vi igen, wowo.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0