trishika

(TÉLÉPOPMUSIK)

Så, det blev en oerhört mysig kväll hemma hos Nanne igår med cheesecake, chips, godis, ett mousserat vin som kunde varit godare och JAWS såklart.
Filmen gav oss i alla fall flera goda skratt och det är det viktiga.

Idag var det jobb som gällde, 7-17.
Vi har mest tittat på Mysteriet På Greveholm (nostalgitrippen deluxe), men vi tog även en paus för att njuta av det fina vädret, så vi åkte till Ribban och åt glass.
Har jag nämnt att jag älskar mitt jobb?

Nu är jag hemma.
Började storrensa rummet igår av någon anledning och nu är det lite försent att sluta.
Det blir så när man har varit på IKEA.
Nu är jag ensam hemma.
Det var längesedan.
Jag känner mig lite ensam.
Jag vill kramas.



Just det! Jag har ju gaddat mig forfan! Den 31 maj skedde det och jag är nöjd som in i fy bubblan. Den 4 september kör vi igen.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0