på låtsats och på riktigt

("DOKTOR KOSMOS, så jävla fantastiskt klockrena)

Igår kanske jag förhastade mig lite. Det finns en liten klump i min mage. Men ibland blir man bara så chockerad och ledsen att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen. Och då tror jag att ens sinne reagerar med aggressioner. Jag blev arg. Arg för att det inte var som jag trodde. För när det handlar om något som sitter sisådär väldigt nära hjärtat, så är det lätt att man reagerar starkt. Nu vill jag mest förklara varför. Well.

Idag åker mamma till Istanbul. Lite fusk, även om det är med jobbet. Måste försöka dra mig in till stan och fixa lite saker idag. Senare ska jag hämta Tova på dagis och sedan käka middag hemma hos pappa och gänget. FÖR IDAG ÄR DET PAPPSENS FÖDELSEDAG! Inatt ska Nanne sova hos mig. WOHO.

PEACE & KRAM

Kommentarer
Postat av: LIN

Ibland får man bli arg.

Och Gratis till din pappa. Vilken dag det nu var/är han fyller år! :D

2010-03-22 @ 11:25:13
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0